♥ Lugn dag...

Idag har jag och Gocky tagit det lugnt.. Städat, diskat och plockat, vikt en del tvätt osv. Imorgon tar jag itu med resten av tvätten då jag inte är så imponerad av att vika, men det kändes inte så farligt då jag poppade lite musik, hehe. 
Imorgon ska jag, mamma och Eleni ut till birsta och där ska det shoppas lite, bl.a ska jag köpa en "byrå" till hallen så vi får förvaring åt mössor, halsdukar, vantar och Rockys koppel osv plus att vi kommer få mer plats. Hoppas bara på att den finns kvar!
 
Bjuder på en bild på söt "Gocky" ♥
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Gull_Gocky!! <3 Men han behöver noppa ögonbrynen el vad det nu är som växer kors o tvärs? När du är i Birsta ska du passa på att köpa möbeltassar på IKEA el Dollar så du får pallen jämn. Ha det pysseltjejen! Kram

Svar: hehe, ja mimmi, jag brukar försöka frisera honom lite i ansiktet men det är ganska svårt, vilket jag förstår då man kanske inte är så förtjust att få en sax mot ansiktet. Men imorgon ska han få duscha och friseras! kram
ioannaa

#2 - - Mamma:

Meeen gullis! Jag tror att ett hårstrå från matte har hamnat rakt över lilla nosen. <3

Svar: haha, näe jag tror det är hans känselspröt som han har vid ögonbrynet, det är jättelångt och böjt ;D
ioannaa

Upp