♥ inrednings tokig..

Som rubriken inte talar för sig själv, jag bara funderar på hur jag ska fixa och trixa det sista här hemma.
Idag har jag målat en gammal pall som jag gjorde då jag var 12 år gammal, sparade min inristning som jag hade gjort för jag tyckte det skulle vara kul att ha kvar. Imorgon ska jag ta och handla nytt tyg till sittsen och eventuellt skumgummi om jag hittar det i tygaffärn, annars får den gamla duga. Har också målat om grejerna som var träfärgade i badrummet, tyckte de också skulle vara vitt. Blev helt okej kanske inte som jag tänkt mig men det duger. Behöver bara spraymåla dom så jag kommer åt överallt där penseln inte ville.
 
Imorgon får vi äntligen tillbaka duschen och får duscha hemma igen, så underbart skönt att slippa planera duschningarna, i två och en halv vecka har vi varit utan dusch. 

Ni ska få se bilder imorgon på vad jag målat och förhoppningsvis pallens stora förändring.
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Kul att träffas idag och njut nu i dit "mosaik"badrum =)

#2 - - Mamma:

Äntligen ett inlägg! Pysselgumman <3 blir fint det där!

Upp