♥ OPI - Gwen Stefani

Då jag fyllde år fick jag ett presentkort av min moster, och i fredags hade jag 1,5 timme som jag inte hade något och göra på då jag städade på morgonen och sedan skulle stå i receptionen så visste jag inte vad jag skulle göra tiden där emellan. Kom då på att jag hade presentkort så jag bestämde mig för att gå ned på stan och kika runt. Förutom att jag klantade till det och råkade tappa ett  nagellack rakt i ett glasbord så den råkade gå sönder, vilket var väldigt pinsamt men jag hade tur och inte behövde betala för det. Jag blev helt förälskad i dessa två lack ifrån OPI som Gwen Stefani som har tagit fram, Grannen min hade köpt dessa och jag  tycke dom var snygg, men då jag gick i butik och såg hur de såg ut i verkligheten, då blev det ett måste!
Det blev ett svartmatt lack och ett silver/aluminium lack och de är så himla snygga i verkligheten, jag tänkte testa om på mina naglar här i veckan!
 
 
Målade på en lösnagel för att ni ska få se hur de ser ut på ett ungefär, det är lite tråkigt bara att det silvriga inte blir rättvist på bild, som jag skrev tidigare så är det mer folieeffekt på det än det blir på bilden!
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

O.P.I har så läckra lack och roliga namn på dem. Priset är det enda som hindrar att man kan frossa loss i läckerheterna!

Svar: Joo, fast å andra sidan så är det lack man kan ha länge och dessutom lack som kostar mindre och inte ens är hälften så stor som flaskan så blir de små dyrare i längden :)
ioannaa

#2 - - Mamma:

Jätteläckra! Fast inte på mig tror jag! Är nog mer för de " klassiska" färgerna! Kram älskade du <3

Upp