♥ Ljusare kök..

Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag gjort ett inlägg för ett bra tag sedan om hur köket såg ut före och efter, här är det inlägget så att ni ska få något att jämföra med hur det har sett ut, nu har ni tre olika förvandlingar på köket och lägg gärna märket till att kylskåpet är utbytt sedan dessa bilder togs. Såhär ljust och fräscht är det just nu och idag har vi också satt upp min tallrikshylla, jag har tillfälligt ställt saker där men jag är nöjd som bara den, nu fattas lite plock till den bl.a nya kökshanddukar, sen vill jag ha en kakburk som jag ska förvara bröd i. Sedan tycker jag att jag kan lägga köket på hyllan då jag inte har något jag vill förändra tror jag. Jag är nöjd över mattorna, färgerna och hur bra jag fått till det där hemma. Så vad tycker ni?

 
 
 
 
◊ Inredning, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Det är så fint och vilka fina fat du har i hyllan!

Svar: Tack! Fatet som är mönstrat ska vara handgjort i grekland, eleni mamma och jag har ett varsitt :)
ioannaa

#2 - - Mamma:

Vad fin tallrikshyllan blev med alla grejer i! Allt blev bra och jag förstår om du blev nöjd!

Svar: Ja det blev bra och jag är nöjd :) nu ska jag bara hitta någon fin tallrik till som jag kan ha i hyllan så! :)
ioannaa

Upp