♥ Dagens naglar..

Var längesedan jag gjorde naglar nu på någon annan, det var innan jul någon gång och de kändes faktiskt riktigt kul att göra naglar, och otroligt nog gick de lite fortare denna gång då jag använde mig av en helt ny metod som ja inte använt tidigare mer än engång på mig själv. Och jag tror jag kommer köra denna metod mer då det går fortare och känns snabbare! Dock märker jag hur mycket jag tappat då jag inte gör naglar lika ofta som förut, men det är väl sånt man får ta helt enkelt, tyvärr! Men såhär blev dom vilket fall!


Elins naglar inför dop, då hon ska vara Gudmor!
 
 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Blev jättesnygga! Tror du ska få göra på mig nån dag ändå! Kram gumman<3

#2 - - Mimmimoster:

Jag kanske bokar något snyggt/wild and crazy till min semester jag med!

Upp