en kreta hälsning...

Tänkte slänga in ett inlägg från värmen och solen. Ligger just nu på hotellrummet efter en dag med sol och bad. Pizza till mat och varit på min farmors grav. Två rundor på stan har vi också hunnit med, lämnat in en beställning på en ny ring till Anton(då hans ring varit borta i en månad och verkar gått upp i rök) och fixa till min. sedan vart det en shopping runda då två plagg till mig fick följa med till hotellrummet. vi har ingen ac då det kostar extra i år och beslutet vi tog var att det inte är så farligt varmt så att man "måste" ha det, men tvivel växer då de ska bli över 40 grader till veckan. Vi får se om vi klarar den värmen. Men vi blev lite härdade i Sverige och nu härdas vi vidare till 40 graderna som ska komma. Med ca 34 grader inomhus konstant så bör vi klara av det. Vi har haft turen att förra ägaren av detta rum lämnat lösen till Internet så vi kan låna emellan åt, tummen upp för det! Taggar ner kvällen nu för imorgon är det sol och bad som står först på listan!
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmifaster:

Hej! Kul att höra av dig/er! Kan man snåla på AC när det är sååå varmt?? Ni blir sjuka, uttorkade, vimsiga! Spola fötter o händer i kallt vatten innan sänggåendet....jag är faktiskt inte avundsjuk på 40 grader!! Hälsa alla!

#2 - - Mimmimoster:

Underbara! Det mattsvarta får mig att tänka på griffel. Var inte rädd att det ska "skära" sig!!! Det är det som gör det raffinerat, att det sticker ut, bryter av, stör och tvingar hjärnan att reagera. Jag har börjat använda smycken igen, helst stora grova överdimensionerade...min "softa" kollega blir mer och mer provocerad känner jag, hihi...

Svar: Oj, nu blev det något tokigt, tror det här skulle hamna på ett helt annat inlägg. Ja det blir lite griffelkänsla, håller verkligen med! Mimmi du vågar alltid ha stora snygga smycken och jag kanske är mest beundrad över att du inte fastnar och blir tokig med smyckena, önskar jag själv hade klarat av att ha sånna! det är ju så snyyygggt!!
ioannaa

Upp