♥ Vitt vitt vitt!

Nu är det vitt i vardagsrummet, det känns luftigare och ljusare tycker jag! Efter mitt letande efter en skänk så hittade vi en till slut som var nedsatt, priset var kanske inte det jag hade tänkt mig men vart ändå billigare än jag var rädd att de skulle kosta. Vi är väldigt nära klar kan jag säga så de återstår inte mycket nu, det ska upp en spegel som vi blev tvungen att flytta och så ett fönster, sen är det inte något speciellt.
På söndag kommer de flesta få titta förbi och se reslutatet efter all slit. Känns skönt att känna som om man snart nått sitt mål!

Kommmer alltid finnas saker jag vill ändra och fixa, men möbelmässigt så är det inte så speciellt mycket alls nu.
◊ Inredning, ◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Men nu kom ju vi och fixade spegel och fönster (pappsen)! Ni har så fint! <3

#2 - - Mimmimoster:

Det ska bli kul att se förvandlingen! När det är långdraget och slitigt tror jag nästan man blir ännu mer nöjd med resultatet. Ses på söndag! Kram

Upp