♥ Nytt set & återbesök.

Denna vecka har jag gjort både Jessicas naglar, vilket blev ett helt nytt set och ett återbesök på Eleni som verkligen behövde det då hon aldrig kommit med sånna trasiga naglar på höger handen tidigare. 

Jessica vågade vara den första som ville sticka ut och köra på en hel glitternagel på ringfingrarna och glitter längst fram på tipparna. Roligt att få prova något annat än bara franskt!

Eleni vågade sig på att prova peach skin som läggs på nagelbädden och det gjorde att hennes naglar framhävs på ett annat sätt. Vi kom också överens om att de var dags att kapa ned dom till fingertopparna då vi båda vet att om en månad har hon långa igen om hon ångrar sig. Annars är det bara att använda filen för att hålla dom korta och fina!
 
 
 
 
◊ Naglar, ◊ Vardag | fransk, förlängning, gele, glitter, naglar, peach, skin | |
#1 - - Mimmimoster:

Det är så snyggt. Skulle gärna prova jag med, men jag är rädd att bryta dem baklänges i jobbet med all varuuppackning.... Det har hänt att vi hittat lösnaglar bland varorna!!!

#2 - - Mamma:

Jättesnyggt båda två!Praktiskt med kortare naglar. Kanske jag ska våga mig på den korta varianten. Ska fundera på saken! Kram älskade du som gjort så fint till mig på jobbet och skrivit det finaste till mig!Det värmer mitt hjärta <3 <3

Upp