♥ Ny design...

Äntligen en ny design på bloggen, jag tror jag har gjort 7 olika innan jag hitta nått som dög.
headern är bara tillfällig så en ny bild kommer komma, måste bara fota en hel del så att jag har nya fräscha bilder att använda mig av. Men tillsvidare får detta duga!
 
Annars idag har jag haft en liten makeover som kommer  fortsätta fram över ett litet tag. Köpt nya glasögon, linser och klippt mig, nu ska jag bara färga bryn, fransar och göra slingor, tänkte också göra om mina naglar lite framåt. Är sugen på att göra något vågat så som heltäckande med lite glitter och överge fransk ett litet tag men vi får se om jag vågar.
 
Inga hantverkare har setts till hittils så de verkar som om de kommer komma nästa vecka eller så får jag mig en överraskning imorgon.
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Den är jättefin din nya bloggdesign Joanna! GullGocky är ju uppnäst, supergulligt! Så det är inte bara bloggen som fått en makeover, även du!? Nu har jag snart haft mina bågar ett år och jag kommer på mig med att spana och kommentera andras. Största anledningen är väl at jag inte tycker jag ser så bra med de här. Om det ringer på dörren i morron gör bäst i att öppna, annars kan hantverkarna stå i hallen med egen nyckel klockan sju när man själv ligger i sängen, det hände mig...=/

#2 - - Mamma:

Nya headern blev jättefin! Saknas bara dig o Anton! Rocky är ju en riktig linslus , gosingen! Roligt att piffa till sig som du gör, det är du värd tusen gånger om för jag tycker du är en sån DUKTIG tjej!!! Stolt över dig! Kram <3

Upp