♥ Jag vill jag vill..

Åååh, sitter och kollar runt på internet på skönhetsprodukter och hur man kan ändra, fixa och dona med sitt utseende. Jag har länge funderat starkt på att börja med fransförlängning på mig själv och jag är mer och mer sugen på det. Tyvärr är det ju så dyrt och köpa hem bara för att prova så vi får se om jag hittar någon lösning. 
 
Jag började med naglarna, nu har jag börjat med färgning av ögonbrynen och fransarna. Men nu vill jag bara utveckla det till något nytt. Varför älskar jag att utmana mig själv? Att tävla mot andra är inte alls lika kul som att tävla mot sig själv. Då vi pratar mina målningar också, jag vill jämt och ständigt se om jag kan bli bättre. Jag verkigen pushar mig själv varje gång och vill bara utvecklas inom mina intressen. Jag säger inte att jag vill bli bäst i världen, men jag vill absolut bli bättre och se hur långt jag kan gå innan det tar stopp, och kan det ta stopp? Det är en underbar känsla då man hittat saker man verkligen brinner för.
Är sugen på fransböjning också och prova på det. Åååh vad kommer här näst? 
Peppad tjej till max, blir som ett barn på julafton.
 
 Ja undra jag, hittar jag ett billigt set men som ändå håller måtten, så tror jag nog att ja ska prova.
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Det kanske är dags att satsa på en utbildning i det här som du känner så mycket för! Bättre förutsättningar och drivkraft kan man ju inte ha.

#2 - - Mamma:

Ja var ska det här sluta!!!?? Roligt att du hittat saker du gillar att göra! Vem vet vart detta tar dig i livet! Kram gumman <3

Upp