♥ Frissan...

Fick  hoppa in och jobba på morgonkvisten men for sedan till Issa som snyggade till mitt hår så nu har jag ingen utväxt längre utan nu har hon gjort slingor i hela skallen, det såg ganska roligt ut med all folie på huvudet och det kändes som om jag hade en frisyr som Edward Scissorhands, håret blev riktigt bra och det är något jag ska unna mig igen!

Ni ska få en bild någon dag, problemet är att då jag börjar är det mörkt ute och då jag slutar jobbet är det mörkt så de är svårt att få till en rättvis bild, så jag får passa på i helgen då jag förhoppningsvis kan utnyttja ljuset.
 
Har inte skrivit några inlägg nu igen på några dagar men jag har varit så fruktansvärt trött. Känner nu också hur ögonen bara vill gå i kors.
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Det är tråkigt med mörkret men det vänder snart. Du får gå ut på lunchen och fota ditt fina hår!!

#2 - - Mamma:

Är nyfiken på att se hur det blev! Men vi ses ju idag på jobbet så det dröjer inte så länge! Kraaaaaam!!!!

Upp