♥ Veronikas naglar...

Idag kom Veronika förbi, vi snorade ikapp medan jag gjorde om hennes naglar. Vi har haft väldigt kul och Veronika fick sig en liten SPA-dag då jag både gjorde naglarna, fixade hennes ögonbryn plus att jag hjälpte henne att få ut världens största tova som bestod av typ hela hennes hår, hur hon nu hade lyckas med det, hehe! Jag gjorde dessutom min första inbakade fläta på henne, det blev väl sisådär men jag var nöjd ändå och det verkade hon med! Vi har haft en väldigt trevlig och rolig dag tillsammans trots vårat snorande!



Idag gjorde vi något nytt och använde oss utav en rosa gele då Veronika ville ha en annan färg på nagelbädden. 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - veronika:

Roligt vill jag lova att vi hade. Länge sen ja skratta så mycket.
Dagen startade som skit men slutade super bra tack vare dig! :)

#2 - - Mimmimoster:

Det måste vara bra gjort från början när det suttit så bra trots en flytt t.o.m!! Fiiint!

#3 - - Mamma:

Fint!! Duktig du är! Härligt att ni kan pigga upp varandra en snorig, grå dag ! Kram !!!!!

Upp