♥ Shopping tur i birsta...

Cissi har tjatat på mig i veckan att vi skulle åka ut till birsta för att hon ville shoppa, igår på lunchen satt jag och kollade på mobilen på en massa affärer på internet och jag gav upp att stå emot det erbjudandet. Så idag for jag, Cissi och en kompis till henne ut på birsta men gissa vem som kom hem med flest kassar? Inte var det Cissi vilket fall.

Mitt mål var att handla nya underkläder då det var det jag behövde som mest! Vilket jag också gjorde men inte så mycket som jag hade viljat! Att hitta en bh idag är omöjligt i princip, iallafall en i rätt storlek! Jag kämpar för att gå upp lite i vikt då jag nu t.o.m har 65 runt midjan idag och jag  hade det då jag gick i 6:an. Det har gjort det ännu svårare att hitta en bh då det knappt finns några med 65 runt, plus att de flesta bh:arna idag har världen push up, de är seriöst 3 cm tjocka och det är inget jag vill ha då det ser väldigt oproportionerligt ut och som om jag har gjort enorma silikonbröst. Jag ska ge mig på ett nytt försök nästa vecka efter att jag klippt mig men då ska jag gynna stan istället!

En till sak jag letar desperat efter är ett par nya snygga kängor som inte gör att man får världens fötter jämfört med mina gräshoppe ben. Mina kängor jag har nu har stått ut i ca 3-4 år nu och är väldigt slitna så slitna att jag knappt vill visa mig i dom. Men helt plöstligt från att vara tjejen som köpte minst 2 par skor i månaden så har jag blivit den kräsna som inte hittar några alls. Jag ska ta och fortsätta den kampen också men vet inte när.

Jag kom iallafall hem med 6 par nya trosor, 2 nya bh;ar, en jättesnygg skjorta, ett till par dr demin jeans och en jättemysig cardigan! Bild på det får ni imorgon då jag kan ta det i dagsljus med nya kameran!
 
◊ Shoppa, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

BRA Joanna! Man måste få shoppa loss ibland! BH problem är något man får dras med genom livet verkar det som....öööhhhh

Svar: hehe ja det verkar som så. de skulle öppnat någon bättre butik med fler storlekar och varianter.
ioannaa

#2 - - Mamma:

Ja bh problemen får man nog ha livet ut hihi. Tacka vet jag 70-talet haha då var vi bh lösa (och unga) hahaha! Du gör rätt i att handla lite åt dej själv och inte bara till hemmet o lilla Rocky! Kram lilla gumman!

Upp