Kort hår.

Låter rubriken tala för sig. Var hos frissan idag och kom därifrån med mindre hår på huvudet. Känns konstigt att håret tar slut så fort då man drar fingrarna igenom. Det försvann ca 1 dm tror hon tog mer än så. Håret ser och känns mycket friskare men jag känner mig lite som att jag ska fylla 13 och inte 23. Jag är osäker hur jag ska kunna göra något med håret nu. Känns skönt att ha fått helt fräscha toppar men jag är osäker om jag känner mig fin i håret. Jag har väl helt enkelt en dubbelkänsla i magen. kan inte säga att jag är missnöjd eller riktigt nöjd. Vi får se då jag har fått provat och göra iordning det själv helt enkelt.
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Hohooo, känner igen hårpaniken! Man drar med fingrarna och det tar slut på en gång...Med självfall som vi har så blir man snuvad på några cm extra när det blir mindre tungt och orkar dra upp sig..Om ett par veckor har både du och håret kommit över chocken och du kommer vara supernöjd över ditt glada friska hår =D Ofta känner man sig rent TÖNTIG när man går från frissan, deras styling blir liksom alltid "för mycket"... Kram

#2 - - Eleni:

Du blev jättefin i håret! Jag tycker det blev skitsnyggt. Du måste nog bara vänja dig :)

Svar: Tack Eleni! Känner mig inte nöjd nu heller men det går... mest av allt är det denna lugg som spretar åt alla håll på morgonen.
ioannaa

#3 - - Mamma:

Det blev jättebra med klippningen! Du ser inte alls barnsligare ut. Tvärtom tycker jag! Färghistorien kommer du att skratta åt en dag fast du var förtvivlad igår! Men morsan räddade iaf måndagsjobbet utan mössa hihi! Du blev snygg!!

Svar: Jaaa, jag är väl fortfarande inte så jätte nöjd, fast det gått sån lång tid sedan detta inlägg. Men jaa, det går... luggen är det jag är mest missnöjd över! Den står bara rakt upp och går inte att göra något vettigt av.. men tack mamma för att du hjälp mig!!
ioannaa

Upp