längtar efter helg..

Slänger in ett inlägg medan jag har lunch på jobbet.
 
Imorgon kliver älsklingen på jouren, vilket gör att vi blir hemma i helgen och då tänkte jag ta tag i att måla tv-bänken så den får en ny look. Skulle så gärna fara en sväng på dollar också men det får nog vänta ett litet tag till.
 
Nu ska jag återgå till arbetet.
◊ Vardag | |
#1 - - Frida W:

Kom på en sida på internet där det finns glitter mm till naglar. Vet inte om det är av intresse, men du får den iaf;)
http://glamandbeauty.se/category.html/nagelprodukter

#2 - - Mimmimoster:

Jag jobbar med chefen mer intensivt än någonsin just nu, han brukar liksom glida omkring mest annars, för att sedan glida hem lite tidigt...I tisdags när vi stängde sa han; jag tycker den här veckan varit lång.....haha, då har vi bara fyra dagar kvar då svarade jag sadistiskt...=D

Upp