Efterlängtad helg.. snart är du här!

En trött tjej som skriver nu men kände att det behövdes läggas ut något inlägg innan det är sovdags.
 
Det är långa dagar med en massa att stå i. Det är både bra och jobbigt, skönt att det rullar på och händer något. Då jag kommer hem är det ut med den lilla älsklingen sedan gosa lite på den stora älsklingen. Sen är det kliande fingrar så jag ger mig på och försöker fixa med alla delarna jag satt på min "to do"-lista. Just nu håller jag på med två samtidigt. Köket och badrummet, fastnade lite i köket så jag gav mig in på badrummet och det börjar ta sig där, det är inte mycket jag har kvar där inne känner jag.. Har inte gjort så värst mycket med förändringar men de jag gjort har verkligen fått badrummet att kännas större, ljusare, fräschare, luftigare och mysigare.
 
Till helgen ska jag äntligen börja måla! Det ser jag verkligen fram emot det kommer bli stor förändring!
 
 
 
Men nu är det dags för tvtittning och sedan sova!
◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

DUKTIG! Är glad för din skull och att jag kunde hjälpa dej till allt detta! Puss o kram från mamma!

#2 - - Mimmimoster:

Härligt Joanna! Skönt för dig att det rullar på o härligt att läsa om all energi o ide´rikedom....

Upp