♥ Nageldag..!

Ja idag kan man säga att det är en nageldag, har nyss gjort Cissi naglar och inväntar nu min syster för att fixa hennes naglar. Så ett helt nytt sätt naglar och återbesök på samma dag, jag tror jag slår rekord. Bilder kommer sen! Medan jag gjorde Cissis naglar fick vi besök på slutet utav Tjorven, hennes valp. Rocky och Tjorven rev nästan lägenheten då de busade. Springa runt vardagsrumsbordet var nog mest populärt då det blev som jaga.
 
Ledsen att jag inte lagt ut några smakrprov på vikväggen, men har haft så fullt upp så har inte riktigt hunnit med mig. Det ska komma, måste bara få till några bra bilder utan att avslöja för mycket! vill ju att ni ska få vara nyfikna!
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

mmmm, du har hållit oss på sträckbänken nu ett tag..

#2 - - Mamma:

Och jag som glömde gå in och titta på den sist jag rastade Rocky!! Jag är ju så glömsk numera.....men det lär väl bli Rockyrastning i veckan och då ska jag kolla!

Upp