♥ Jessicas Naglar..

Jessica var på besök och jag fixade hennes naglar förra torsdagen, efter tre dagar fick jag ett sms av henne att hon slagit av en nagel, så i måndags kom hon för att laga den trasiga nageln men först fick vi kolla så att hennes naturliga nagel inte var skadad eller att hon fått något sår, för då måste man vänta en vecka pga infektionsrisken. Men som tur var det inge skada på nageln och vi kunde laga den utan problem, passade även på att pimpa hennes naglar lite mer genom att måla ett silvrigt lack på tipparna endast. Vart riktigt häftigt, man kan säga att det blev fräscht och det blev lite partylook över dom. Längtar tills det närmar sig jul och man ska få fixa julnaglar till folk.

Kom ihåg att ta en före bild denna gång så att man kan få se skillnaden. Jessica skratta en hel del över att hon var så omständig med mig och pekade och ropade stopp då hon inte tyckte jag skulle fila mer åt något håll, så man kan säga att Jessica har vart med och ställt och styrt upp utseendet på dom. Men det gör inte mig något utan jag tycker det är bra att hon säger så att hon blir nöjd! Det är ju trots allt hennes händer och hon som ska visa upp dom!
 

 

 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
Upp