♥ Ny design..

Hej å hå, nu är det en ny design som får vara med ett tag. Inte exakt som jag ville ha den men de känns någorlunda okej med denna. Vad tycker ni?

Annars har det vart en vild dag på jobbet kan man säga... Förra veckan fick jag en hög med papper som ska faktureras och registreras ifrån influensaveckorna. Jag har helt ärligt ingen som helst aning om hur många det är men det är många! Och eftersom det är så många så har jag lagt dom i datum ordning för att det ska gå fortare och delar upp dom i högar med 20 stycken i varje för att jag är så nyfiken hur många det är jag gör.

Första dagen hann jag knåpa igenom högen och gjorde 66 stycken registreringar och skickade fakturor på loppet av en timme. Andra dagen hann jag göra 64 stycken och eftersom jag hade mycket i luckan att ta emot patienter och annat så hann jag inte mer än 66 stycken. Tredje dagen hann jag med 130 stycken. Och idag har det vart så himla mycket så jag har bara hunnit med 99 stycken.
Så hittils har jag hunnit med 359 stycken och jag har säkert minst lika många kvar att göra.
 
Imorgon ska jag vara på Nacksta så jag kommer inte kunna bocka av mer influensapapper. 
◊ Vardag | |
#1 - - Eleni:

Det blev jättefint. Vill du inte ha den där "planka" grejen i headern utan att bara där du har bilder och text ska följa med och bakgrunden sitta fast så kan du ta bort bakgrundslagret i photoshop (tryck på ögat) och sedan "Save for web" tror jag det står. När du sedan lagt in headern så skriver du efter header-koden in transparent. Hängde du med? Haha.

#2 - - Mimmimoster:

Ja va fint det blev, fast det var det ju redan tidigare också! När ni gör om era bloggar blir det som när man har möblerat om hemma, ovant och lite bakvänt ett tag, dvs: man måste TÄNKA, som Maya sa i Milsbron. Kan inte fatta att ni förstår er på alla uttryck och finesser i photoshop....

Upp