♥ Promenad.

Jag hann klart allting igår så det kändes riktigt fräscht och rent här hemma och jag är nöjd över att jag hann och tog mig tid att göra det!

Idag har vi promenerat väldigt mycket så känner mig trött och orkeslös till 100%. Var på taktik och hade friskvård så vi promenerade på runt hela stan och nästa vecka ska vi gå på gym på våran friskvårdsdag. Vilket ska väl bli spännande.
♥ Övrigt | |
#1 - - Mamma:

Heja på! Det är nog bra för dej att gå ut och röra på dej! Och om man har nån trevlig promenadkompis är det ju bara ännu bättre! Kram! Vi ses imorgon!

#2 - - Mimmimoster:

Jättebra att komma iväg på ett gym i sällskap med andra. Själv har jag aldrig varit på ett och skulle inte våga gå heller!! Jag har noll koll på armar och ben, går åt vänster när andra går till höger osv, haha! Du får komma hit så kör vi min Zumba DVD bakom neddragna persienner, fniss...

Upp