♥ Ny vecka!

Nu är det en ny vecka och nya tag! Idag känner jag mig egentligen slö men rastlös i kroppen och det finns mycket saker jag behöver ta itu med! Har en hel del pyssel och grejer jag behöver fixa till, eftersom jag samlat på mig lite prylar så är det en del som ska upp och en del som ska göras om.

Idag träffade jag en liten fransk bulldog valp på 3 månader, för första gången var Rocky en stor kille och tyckte t.o.m att den andra valpen var fjantig då den ville busa med Rocky, det var helt otroligt var liten och tjock den var. Verkligen super söt!

Idag är dagens planer trots min slöhet;
  • Dammsuga hela lägenheten. 
  • Dammtorka överallt
  • Diska diskberget som står i diskhon. 
  • Åka till dollar och köpa nya glas och eventuellt nya muggar.
  • Laga middag
♥ Övrigt | |
#1 - - Mimmimoster:

Du har då disciplin, jag har en liknande lista i huvet men det slutar med lite duttelidutt här och lite tork där....Idag har jag klafsat in o ut med gummistövlarna på, men så blir det när man bor i mittersta kedjehuset och ska ha gräsklipparen med sig. Kram kram

#2 - - Mamma:

Du är duktig du lilla skruttis! Jag har försökt dammsug och putsa nåt fönster men det blir inte gjort. Hinner inte men man kanske behöver vara hemma också om det ska bli gjort! Kram!

Upp