♥ Kliar i fingrarna!

Jaa, det kliar ordentligt i mina inrednings-/Pysselfingrar, jag vill så gärna. kollade på IKEAs hemsida och jag blir alldeles sjuk, jag vill jag vill och jag vill! Önska man kunde börja om från grunden då de kommer till möbler, va skönt det skulle vara. Men nu får man vara glad att man ens har möbler istället! Tacksam över det man har helt enkelt!

Men jag är bara så sugen på pyssel, inredning och vill så gärna fixa och trixa här hemma. Men jag tänkte faktiskt bju på lite av de senaste pysslet som jag har gjort.

Denna har jag fått lite inspiration av min syster men jag försöker göra det till min egna stil så gott det går! Målade en gammal ram och satte dit hönsnät och pyntade med lite prylar och mer ska upp så den kommer inte vara sådär naken sen. Ville bara ha lite grejer som stod ut så det blev lite liv!



Jag återanvände gamla glas och pimpade domså att de fick tre olika höjder på pappret. Jag är ganska nöjd! Ni får ursäkta plastbollen, den är där tillfälligt bara tills jag har någon annan blomma att ha där!
◊ Pyssla | |
#1 - - Mimmimoster:

Hi hi, jag ursäktar plastbollen! När jag såg den måste jag snegla runt här där jag sitter och hoppsan, jag hade tre (!!!) såna bakom ryggen....Bra att du öppnar upp mina ögon Joanna!! Gå in på IKEAS söka jobb länk GENAST!! Du skulle ju trivas som fisken i vattnet där...

#2 - - Mamma:

Tänker på dej när jag läser Elenis blogg om ensamhet....vet hur du har haft det.... Ni är två starka tjejer fast på olika sätt! Jag är otroligt stolt över er! Tusen kramar!!!!

#3 - - Mimmimoster:

Mina tankar gick också till dig Joanna, när jag läste Elenis blogg...Jag tänkte även på andra familjemedlemmar som säkert känner av utanförskapet mitt i våra stojiga träffar tex. Men det behöver inte handla om att man är medvetet elak, man har kanske bara nog med sig själv...alla kämpar så gott de kan, det är min övertygelse. Kramis

Upp