♥ Dålig uppdatering.

Taskigt uppdatering från min sida, lovade en bild på hur håret blev men har tyvärr inte tagit någon. Gårdagen jobbade jag på morgon och sedan sprang jag på Taktik för att träffa gruppen. Idag har vi spenderat en del tid i bilen och som tur är lite ute i solen! Imorgon är det födelsedagsfest vilket gör att det har vart och kommer även vara imorgon mycket som händer. Men förhoppningsvis kanske det finns några bra bilder på mitt hår i övermorgon. 

Förutom att jobba på morgonkvisten så då jag kom hem, for vi ut på Tynderö för att hämta lite grejer och släpvagn, tillbaka till Centrum och mot Bredsand för att hjälpa till hos mamma och pappa. Jag gjorde inte så speciellt mycket mer än att hålla på att somna i solen och jaga Rocky på grannens tomt då han valde att springa iväg. Roligt att momma och moffa kom dit också så man fick träffa dom en stund!
Sedan då solen gick i moln och i väntan på att grabbarna skulle komma tillbaka från blåbärstippen så halvsov jag med Maya i soffan, ögonen vimlade runt och jag kunde knappt hålla dom öppna. Vaknade av att Maya vred upp sitt lilla huvud emot mig och sa; bebis! och peka på Elenis mobil där Telitubbies(eller hur det stavas).

Sedan då vi kom hem la jag mig en liten stund på sängen och slocknade igen, verkligen super trött tjej idag, sedan var det ned till tvättstugan och in med tvätten, och så städade vi trappen. Fick dessutom inviga hela regndräkten eftersom det började tokregna och Rocky är inte den snabbaste på att göra det han ska ute i regnet utan står gärna och glor och nosar på samma ställe i evigheter.

Och efter det har jag sprungit fram och tillbaka till tvättstugan med Anton, lilleman har sovit och verkar riktigt riktigt trött, han är väl lika påverkad av vädret som jag verkar vara. Samtidigt har jag försökt göra klart uppgifterna i häftet som vi ska göra tills nästa vecka, som tur är det bara kaptiel 1-2 annars hade jag nog inte klarat av det. Vilket förklarar varför jag är vaken denna tid på dygnet, men jag vet inte när jag ska hinna klart annars eftersom helgen är ganska fullspäckad med saker. Det är så svåra frågor och konstiga ord, så det tar tid att svara och dessutom blir det långa svar då man ska gå in på hur man känner, hur situationen var, varför gjorde man som man gjorde osv. 
◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Men nu var du trött för ditt inlägg kom med 2 gånger. Ja det blir långa och jobbiga dagar ibland! Men ikväll blir det fest för er och jag ska vara Rockyvakt! Kram på dej gumman!

#2 - - Mimmimoster:

Jasså Fest?? Kul, men då är du nog helt utpumpad i morron....Kram kram

Upp