♥ Färdig.

Ja, nu har jag gjort mitt bästa av situationen från tidigare inlägg.. Jag var nära på att lägga av och hämta rollern och måla över allting. Men jag valde att fortsätta, resultatet är lekfullt, glatt och annorlunda. Jag vet inte om jag är speciellt nöjd. Eller om jag är nöjd i huvudtaget, men självkritisk som vanligt.

Men det är inte jag som ska vara nöjd, så jag lämnar det till de som ska ha den. Skönt vilket fall att jag är klar, då kan jag både slappna av lite eftersom jag blev lite stressad över hur det skulle gå då det bara krånglade fram och tillbaka för mig.

Nu ska jag ta och städa ihop alla målar grejer och sedan luta mig bakåt och ta det lugnt.
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Om det kan beskrivas som lekfullt glatt och annorlunda, så måste du ha varit rätt inspererad ändå. Var inte så hård mor dig själv och visst är det skönt när man inte ger sig och så småningom kan lägga det bakom sig, klart och färdigt!? Bra gjort! Kram

#2 - - Mamma:

Duktiga du!!! Man får ju beundra dej för du ger inte upp och det finns ju nåt talesätt "tredje gången gillt"! Jag tror det blev bra!!! Vi hörs sen idag! Kram från mamma!!!

Upp