♥ Denna dag...

... har vart ganska fullspäckad men jag tycker också att jag hunnit med mycket! Först Taktik, sedan stan med Jonna som var väldigt trevligt! Kom hem, ut med hunden, vika tvätten och plocka och dona. Hade tvätt hängandes överallt eftersom torktumlarn verkade inte fungera alls igår? Fick göra special hängare åt sängkläderna med mina staflin eftersom jag kan justera höjden på det, så man kan säga att jag hade tält i vardagsrummet.

Eleni, Patrik och Maya tittade också förbi vilket var trevligt, sen har älsklingen åkt på jour och kommer förmodligen inte hem förns runt 2-3 tiden i natt trodde han, jag hoppas att han kommer hem vilket fall. Har så svårt att somna då han inte är hemma. Är faktiskt lite smårädd för våran ytterdörr eftersom den inte alls känns säker då den gärna öppnar sig själv(därför våran dörr alltid är låst) och handtaget inte går att skruva fast utan är lite löst. Kändes tryggare då portkoden fungerade för då kunde inte vem som helst ta sig in i huset vilket fall.

Aja, jag vet att Rocky skulle vakna ifall någon kommer och göra sitt moff ljud så jag vet att något pågår, han gör alltid sånt ljud då det är kvällen om han hör något. Men jag föredrar då älsklingen är hemma med mig på kvällarna! Nu ska jag ta och krypa ned..
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Ibland kan det vara bra att INTE ha ngn vovve som moffar också, jag skulle bli rädd av det med, hihi!
ALLTID när Lelle åker bort, vilket han snart gör, så blir det åska och jag tycker det är lite läskigt med tanke på all elektronik. Om jag är duktig och drar ur alla kablar jag hittar så vet jag inte var jag ska sätta tillbaka dom sen ....då får jag sitta utan TV o Data dessutom..haha.

Upp