♥ Söndag

Gocarten gick jätte bra igår, det var riktigt kul även om jag kom sist på alla tävlingarna. Inte förns sista loppet började jag förstå mig på att det inte var så farligt att hålla gasen i botten i kurvorna men det är helt klart något jag vill göra om igen. Blev lite åksjuk av mig själv men tror att det kan ha vart med nervositeten och avgaserna som blev eftersom alla varvade mig hela tiden, hehe.

Idag tänkte jag och älsklingen åka och hälsa på hos hans pappa på dagen men då vi redan var påväg så visade det sig att dom var i Umeå så vi for ut på djurmagazinet och kollade lite. Sedan for vi ut till mamma. Tyvärr så jobbade pappa så vi träffade han bara en snabbis. Rocky busade på och härjade lite men som vanligt så går han och lägger sig i sin väska där vi har hans saker då vi åker till andra. Skönt att han kan finna ro och bara gå och lägga sig och sova. Eleni, Patrik och Maya kom medan vi satt och åt. Man hann ju pussa och gosa på Maya idag också vilket alltid är mysigt. Hon är ju bara för go trots att hon är så envis.
 

◊ Rocky | |
Upp