Bakdag och älsklingens födelsedag.

Igår så började älsklingen jobba igen, vilket kändes konstigt då han vart hemma en vecka med mig och Rocky. Lillkillen har vart ganska gnällig och det har vart svårt och tyda om det är för uppmärksamhet eller om de är för att han börjar säga till att han vill gå ut eller något annat. Igår så fick jag för mig att jag skulle baka lite maränger som min syster gjorde då Maya fyllde år. Så jag tog receptet ifrån hennes blogg, men eftersom jag inte är van eller jag är dålig rent ut sagt på att baka och blir mest upp stressad av det så ringde jag nog ett par antal gånger till henne och fråga om råd. Vilket som så tyckte älsklingen otroligt mycket om dom och ville att jag skulle göra mer tills idag.


Eftersom idag är det så att min älskade älskling fyller ju faktiskt 22 år idag. Så stort Grattis på dig älskling! :) <3 Så idag kommer vi också att ha folk hos oss. Både min och Antons familj kommer komma ikväll, men de roligaste av allt är väl att alla barnen också kommer hit.


Just nu håller jag på och väntar på att marängerna ska bli klara, så att nästa plåt ska in, sedan så är det dags att börja med muffinssmeten, för då ska jag göra muffins. Medans jag sitter här och bloggar så ligger lillkillen och sover på mina fötter men snart kommer han undra vart jag tar vägen då jag ska ta och plocka här hemma så att det är snyggt och fint.

♥ Övrigt | |
#1 - - Mamma:

Du hade gjort jättegoda maränger och är ju duktig på att baka! Fortsätt så där och testa nya recept! Kraaaamis!

Upp