♥ Vilken jul..

åh hjälp.. Det är mysigt med jul men gud vad trött man blir! I år blir det julfirande 4 gånger, dvs vi har fått äran att få fyra "julaftonar" i år. Jag är så himla trött och känner inte att jag hunnit vila upp mig på någotvis. 

I fredags så åkte vi hem till Antons bror och hade en liten minijulafton med hans brorsbarn och hans sambos barn. Jättemysigt med julmiddag, bra sällskap och få se ungarna öppna paket. Även Rocky har fått en hel del klappar i år av nära och kära. Utav Andreas, Linda och barnen fick jag en jättefin krona som jag letat efter med hjärtan på tråd i . Anton fick en mortel och en jättesnygg t-shirt. Rocky fick två olika hundgodis och ett ben.

På julafton var vi hos Antons syster tillsammans med Kim, Ingvor(svärmor), Eva(Antons moster), Anders, lilla Victor och självklart Antons syster Annelie. Rocky invigde kvällen med sin väst och tomteluva, han var bedårande söt! Utav Antons moster Eva och Antons mamma Ingvor fick vi en trådlös stektermometer, en paradis chokladask och två trisslotter, tyvärr blev det ingen vinst på dom. Rocky fick utav Eva en pipleksak som såg ut som en macka och utav Annelie och Kim + barnen, fick han ett kit som bestod av en dragleksak, tre olika hundben och en massa olika hundgodisar.

Idag var vi hos mamma och pappa och firade. Det blev mat och mys. Där fick vi så mycket julklappar att jag knappt har koll på vad vi fick. hehe, jag hade ett berg med julklappar. Jag skriver det jag kommer på just nu och sedan kan jag ha missat något men jag orkar inte riktigt tänka så mycket just nu. 
Utav momma och moffa fick vi en härlig filt/pläd, jag fick tjocksockar, benvärmare, en jättefin lykta m.m 
Utav mamma och pappa fick vi kapsel maskin med kapslar(kommer inte på vad det heter, hehe), jag fick en trevåningsfat, dr demin byxor, ett fat på fot gjord av tenn, en glasburk/lykta med text m.m
Utav Eleni, Patrik och Maya fick vi en större lykta i silver, en ram med en bild på Maya. Jag fick halsband, armband med en pärla och en fågel som ska symbolisera hopp, klister grejs som man ska ha på naglarna i zebra mönster, tjocksockar, m.m
Utav Mimmi fick jag, en sjal, en tjocktröja, tidningspremunation m.m. 
Utav Kickis fick jag en anteckningsbok.
 
Nu har ni fått veta vad jag fick och vad jag och Anton tillsammans fick, på ett ungefär. Jag har säkert missat något men som sagt jag orkar inte riktigt tänka just nu. Återkommer med bilder och vad jag fick utav Anton! :)

Imorgon är det jobb på morgonen och sedan far vi förbi på dollar en liten sväng, sedan kanske Ikea. Efter det ska vi åka ut till Antons pappa för ett till julfirande.
◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Hoppas jobbet går bra idag och att ni kör försiktigt till Tynderö! Själv har jag varit uppe sen 5.30 och druckit varmt te! Hemska förkylning! Hade varit trevligt att ströva omkring på stan idag men.....rea och allt.....kram gumman!

#2 - - Mimmimoster:

Jag ska hasta iväg till jobbet om en timme men sitter här som en zombie, trött och inte ett dugg sugen på att stå och ta tillbaka julklapparna folk fått...

#3 - - Mimmimoster:

.....efter att vi pratat i går vill jag bara påpeka att jag inte håller med om att du "BEHÖVER HJÄLP" o inspiration ang mode. Tvärtom, men just därför kan det vara kul att läsa om det...Kram kram

#4 - - Mimmimoster:

Vill bara titta in och önska Gott Nytt År och be dig titta på Elenis blogg där det finns en hälsning till alla er mina flickor...kram

Upp