♥ Finbesök..

Igår fick vi finbesök utav Eleni, Maya och Patrik.
Efter att Eleni sprungit omkring en massa och inte riktigt kunde sätta sig till ro utan sin cappoccino bredvid sig, så fick jag äntligen börja med att fixa hennes naglar.
Om det vore bara Eleni och jag så hade vi kanske fått det lite lugnare och fått tiden att gå långsammare och ett ännu bättre resultat, men eftersom vi hade en Rocky hoppandes på Elenis ben, en grinande Maya bakom gallret till grinden och ropandes efter Mamma och Janna. Två stycken hungriga grabbar i vardagsrummet med suckandes och pustandes att det tog sådan tid, så var det trevligt och Eleni och jag fick oss många goda skratt trots situationen då planen var att Eleni skulle få njuta lite av att få bli ompiffad. Spa-känslan var nog inte där, men det får det bli nästa gång! Som tur var nådde vi vilket fall ett resultat och Eleni verkar nöjd vilket är huvudsaken.

Det är tur att dessa fyra är så omtyckta av oss att det gjorde inget! ♥

Lånar bilden ifrån Elenis blogg då jag inte riktigt hann med att ta ett kort själv. Resultatet blev såhär!

 
Efter att vi var klara så for vi vidare till mamma och pappa där Kreta resa blev beställd och vi myste på, trots den höga volymen som ekade mellan väggarna i köket om diskussionen om vilken dag vi skulle åka.
◊ Vardag | |
#1 - - Mimimoster:

Va härligt med semesterplaner!! I den bästa av världar ska jag också ta semester i sommar, sen ska jag ha ett annat jobb med en RIKIiG chef, det här är en fars och min kollega är inte långt ifrån heller...=P Kram Joanna! Underbart att du trivs så bra på ditt jobb!! Gläds med dig!

Upp