♥ Garderob rensad 95%.

Nu är garderoben nästan helt rensad, vi kan säga att det är ca 95% kvar eller mindre t.o.m. Det är bara de jag har på galjarna som ska kollas igenom och så är det en korg kvar. Jag är ganska stolt över att jag var ganska hård denna gång då jag rensa, för de försvann ca 65 plagg, mer eller mindre!

Så jag tycker jag har gjort en bra insats, sedan så håller jag ju på att rensa skor, men väntar på att man kan ta upp skorna som är i källarn och kolla igenom dom. Jag har mycket svårare att göra mig av med skor. Men jag tror faktiskt att dom jag hade på kanske högen och dom som jag har bestämt mig för att hiva iväg kommer nog bli mer. Dom som jag vart osäker över känns det som att jag överväger att bli av med faktiskt. Vi får helt enkelt se hur duktig jag är, men jag försöker.
Jag är nöjd över garderobrensningen för nu har jag mer koll på vad jag äger och jag tror faktiskt att jag skulle kunna göra mig av med fler plagg på t-shirt och linneavdelningarna jag har. Men vi får som sagt se om de blir mer.
♥ Övrigt | |
Upp