Time for something new.

Idag har jag vart på Birsta med min mor, syster och lilla Maya. Det var trevligt men jag yrade mest omkring eftersom jag letade desperat efter ett par brallor jag verkligen verkligen verkligen ville ha!
Satt igår kväll och kollade på nelly och hittade ett par brallor som var så snygga(enligt mig iaf) att jag inte fann ord! Hade lagt två stycken i olika färger i kundkorgen och skulle precis trycka på betalningssätt, så står det att ett par av brallorna var borta. Men då tänkte jag att okej, jag får vilket fall ett par så jag kollar efter en snygg tröja eller så, då jag äntligen hittat ett till plagg som jag verkligen ville ha så kollade jag mejlen eftersom jag var rädd att jag missat någon kod så att jag kanske fick rabatt. Men under den korta stunden hinner även det andra paret ta slut så jag fick panik och letade desperat på internet sidor om det fanns någon annan som sålde dom men icke. Alla sidor med dom hänvisades att de fanns på just nelly. Suck!
Kollade på vero modas hemsida eftersom dom hade tillverkat dom men inte fanns dom där. Chansade idag och kolla i butikerna efter liknande hittade ett par men då kostade dom 1600 kr medans dom jag såg som var exakt de jag ville ha kostade bara 260. Så jag valde att skicka efter dessa ifrån nelly fast i vit eftersom den storleken fanns, och hoppas på att jag kan färga dom eller att de är snyggare i vit i verkligheten. Fick även älsklingen att handla två plagg.





Vilket fall så köpte jag ett par jeans idag som är lite av pösigare modellen. Sedan så har jag under senaste veckorna köpt ett par skitsnygga läder brallor och en snygg kofta som min käre mor gav mig. Och inte nog med det så skämde även älsklingen bort mig lite genom att köpa ett par reebok easy tone skor åt mig. Tyvärr hittade inte jag bilder på varken jeansen eller koftan som jag köpt.


◊ Shoppa | |
Upp