Done some work today.

Har jobbat idag från 10-17 så är lite sådär halvtrött, eftersom jag jobbar med sånna mellanrum att man inte har fått in en rutin. Har suttit och putsat upp lite skor medans jag tittade på blackout på 5:an. Sedan har jag bränt glas, samtidigt som jag och älsklingen tvättar.

Jag och älsklingen fick för oss en dag(ca 1-2 veckor sedan) att det var dags att göra något åt badrummet medan vi storstädade, så vi for iväg till ikea och handlade lite. Blev ny toasitts, tvättkorg och en bänk under handfatet. Blev jättetjustigt men vi är inte klara ännu så efter bild kommer senare, tyvärr glömde jag ta före bild. Men jag vill ha ljus på badrummet man kan tända då man har gäster så det ser mysigt ut i badrummet så jag målade på en ljuslykta som jag fått utav min syster för ca 2 år sedan som jag skulle måla på glas, men jag har haft så svårt och bestämma mig vad jag skulle ha på den. Men nu har jag äntligen kommit på vart jag ville ha den och vad det skulle  bli på den. Så den fick en fin plats i badrummet med texten; "Vart du än går, ta med dig till hjärta". Vilket tyckte jag var fint.




◊ Pyssla | |
#1 - - Eleni:

Vad fint det blev! :) Och lagom mycket text den här gången ;)

Upp