What a beautiful day.

Idag då jag vaknade var det första jag gjorde att ringa min käre mor. Jag beslutade mig för att åka hem till huset och träffa min mor och far under dagen. Klockan 13 så ringde det i mobilen och mamma stod utanför för att plocka upp mig. Jag tog på mig skorna och låste dörren, gick över gräsmattan för att ta mig till bilen.

Då jag kom hem så satte jag mig vid köksbordet och kikade runt lite på Panduros hemsida eftersom jag visste att de nu hade rea på en massa saker. Medan jag sitter och ska beställa plingar det på dörren, där var Momma och Moffa som hade vart i stan och handlat lite. De kom in och fikade lite med oss. Efter att de åkt så åt vi lite mat sedan var det dags för att min beställning på Panduros hemsida skulle bli av. 
Jag beställde dessa saker;


Text i trä, Carpe Diem som ska målas och sättas upp på en hylla då de är klart.


Dekorkulor av keramik-liknande material som jag planerar att hänga upp i fönster,
sex stycken men två olika storlekar, tre av varje.


Hänge som jag ska göra något snyggt halsband av,
kanske något som går i läder, har inte riktigt bestämt mig ännu.



Förvaringsaskar som man kan ha exempelvis pärlor. 
Har funderat på att ha andra grejer än bara pärlor i,
tyvärr vet jag inte riktigt vad ännu men det hinner jag komma på.


Sedan kom älsklingen och hämtade mig så for vi tillbaka till lägenheten, där satte han sig för att spela lite medan jag skulle pyssla. Målade om ett par gamla ramar som var orange/röda till vita, det blev en del lager med vit färg och kan inte riktigt fortsätta med dom förens de har torkat ordentligt så min plan är att jag fortsätter imorgon medan älsklingen är på jobbet.
◊ Shoppa | |
Upp